acargolge5 Sabah uyandm çay koymak icin bianda ıslaklık hissettım ıkı üç peçeteyle kurulandm resmen suyum geldi sandım ama akıntıymış sizce nişanım mıydı gelen salı günü kontrolüm var beklemesem mi doktora mi gtsem
Berfin-bektass acargolge5 Bende her sabah oluyor açıkcası o şekilde akıntıdır büyük ihtimalle nişan olsa hafif turuncumsu oluyormuş tam fikrim yok üstte kalsın