Merhabalar ben 27 haftalık hamileyim geçen hafta acayip sancılarla hastahaneye gitmek zorunda kaldım erken doğum dediler açılmam olmadığı için sancılar ilaçlarla engellendi üç gün kalıp taburcu oldum sancılarım geçti diye bugün yine sancım başladı ne yapacağım bilmiyorum daha çok erken🥺ne yapmam gerekiyor bilmiyorum bu durumla karşılaşan var mı nasıl durdurabilirim sancıları😢