AnGeL_24 Merhaba arkadaşlar NASIL gidiyor hamilelik? Size bi sorum olucakdi benim çamaşır makinemden cok kötü koku geliyor sizce ne yapa bilirim gitmesi için kokusu kiyafetlerede çöküyor lütfen bilen varsa yardim etsin
mintirik AnGeL_24 makine temizleyicisiyle 60 drece de yıkayın ve deterjan gözü lastik aralarını temizleyin geçiyor
kedisever11 AnGeL_24 makine temizleyiciler var markette şişede satılıyor onu kullanın bir de sabun koyduğumuz yeri çıkartın iyice bir temizleyin onu yıkayın, sonra lastiklerini felan kurulayın içinin her kullanmadan sonra
bykarakan AnGeL_24 çamaşırlarını çıkarınca hemen kapatma kapağını içi kuruduktan sonra kapatabilirsin
AnGeL_24 mintirik temizliyorum deterjan jilan yok ama kapağını acdigim zaman cook kötü kokuyor makine temizleyicisi olarak ne kullanıyorsunuz?
hunilimom AnGeL_24 kapağını kapatma hiç hep açık kalsın benim de bu aralar kokuyor bende çarşıya inince marc alıyorum 90 derece de yıkıyorum lastik arasını siliyorum ama.kapak hiç kapatmıyorum birde çok doldurma çamaşırı o da koku yapıyor
mintirik AnGeL_24 a101 rin markasını kullandım en son marc daha etkili ama pahalı diğeride aynı işlevi görüyor. Ben bebek deterjanı granül almıştım o sanırım tıkadı ve kpku yaptı bende öyle düşünüyorum bir anda oldu çünkü