Glsm-- Merhaba. 16+4 haftalığım sol tarafıma yattım göbeğimin altı seyiriyor gibi oldu acaba bebek hareketi mi nasıl anlayacağım 😊
Emirsmomm Glsm-- olabilir canım haftan da ilerlemiş hissedebilirsin 😍 benimde öyle birşey olmuştu alttan muayenede 17 haftalık falandı o gün hissetmeye baslamıştım 🙈😍