Merhaba, kısmetse salı günü doğumum olacak planlı sezaryen. Dün rutin kan tahlillerini yaptırdım trombosit değerim 129 çıktı, referans değeri minimum 150 olmalıymış. Pazartesi günü anestezi doktoru karar verecek epidural olmama ihtimali var dediler. Değeri daha düşük olup epidural/spinal anestezi alan var mı? O anı yaşamak istiyordum açıkçası doğum fotoğrafçısı falan da tuttuk içim biraz buruk.