777_elf 6 haftalık hamileyim ve bayan kuaförü yum hamile olupta çalısan anneler varmı nelere dikkat etmeliyim
ankakusu_2022 777_elf ben 36.haftaya kadar çalıştım hem de lavobo ihtiyacımı bile karşılayamıyordum, sadece sabret ve dua et Allah kolaylaştırsın diye emin ol Allah yardım ediyo
Soruyorumm 777_elf kuaför olduğun için boya yaparken maske tak n95 takarsan bence daha iyi kimyasala maruz kalma ilk üç ay bence önemli brezilya fönü hiç yapma o kanserojen içeriyor
Cnslrsln 777_elf valla ben isten ayrilmistim daha sonra hamile kaldim ama gercekten hamilelik yaz ayinda cok kotuuuu iyiki calismiyorum calisamaz misim geberirdim
Snemgokbil ankakusu_2022 ben lc waikikide çalışıyorum ve acayip ağır nasıl erken rapor alabilirim 24 oldum iki hafta yıllık izin sonrası nasıl alabilirim
BetulYolacan Acil hemşiresiyim haliyle çok yoğun bir tempo da 24 saat çalışıyordum doktoruma sorduğumda rutinde hamilelikten önce yaptığın her şeye aynen devam edebilirsin ekstra bir şey yapma demişti.
Tiredshe incircekirdegi93 37den sonra çalışamazsınız ama resmi olarak yasak çalışamaz raporu almalısınız
Esra87 36.haftadayım ve halen daha calisiyorum cok şükür rabbim yardim ediyor ama benim kendi işim olduğu için mecbur calisiyorum herhalde burdanda doğuma giderim diye düşünüyorum😂
vesilece Snemgokbil bende öyleydim canım ama 32ye kadar ne rapor alabildim izin 😞😞 yönetimin anlayışlıysa konuş açık açık bari masa başı versinler.
burcubc 9 haftalıgım salı iş başı öncesinde bolca gebelik kayıplarım var engelli çocuklarla çalışıyorum çalışıp çalışmamak arasında çok kararsızım bi yandan kafam dağılıyor bir yandan da endişeliyim