genccanne Arkadaşlar 16+5 dün gece ve bugün 07 gibi peçeteye bulaşan 1damla kadar bile değil kan geldi dinlendim bikaç saat şimdi baktım yok bölge girişine oeçeteyle bastırdım bekledim gelen giden yok ağrım sızım yok ne yapmalıyım
Nurandson Aynısı bende de olmuştu ama 7 haftaliktim, acile gittim hiçbir sey çıkmadı her sey yolundaymış. 16 haftalikken yine oldu ama o kabizliktandi. Herkesin hikayesi farklı içiniz rahat etsin isterseniz doktora gitmekte fayda var
genccanne Bende bayramfan beri kabızım zeytinyağı falanda içtim ama birşey olucak diye ıkınamıyorum falanda Nurandson
Nurandson genccanne bende yıllardır irritabl bağırsak sendromu var, alışkın olduğum bir olay malesef kabızlık 😅 Allah yardımcın olsun demir ilaçları kabızlık yapıyor. Kanama için tekrar olursa git bence için rahat eder
genccanne Evet kontrol edeyim tekrar gelirse acile gidicem mecburen kafama taktım çünkü nolur nolmaz Teşekkürler Nurandson