29 Nisan gece saat 2.30 gibi lavobaya gitmek için uyanmıştım . Kalkmak için oturduğumda birden bi ıslaklık hissettim sanki istemsizce altıma kaçırmış gibiydim . Sonra emin olmak için lavaboya gittim emin olduktan sonra hemen eşimi uyandırdım duşa girdim hazırlanıp evden çıktık önce annemgile gitmemiz gerekti çünkü 3 yaşında bir oğlum var onu annemlere bırakıp ardından hastaneye geçiş yaptık . Hastaneye vardığımızda saat 4.30 civarıydı hemen nöbetçi doktor muayenesini yaptı 4-5 cm açılmam olmuş hemen yatış verildi nst bağladılar ardından suni sancı verdiler çünkü hiç sancım olmadı. Suni sancıyla beraber açılmam 8-9 cm arası oldu . Hemen doğuma alındım . Normal doğum ile Saat 08.05 kızımı kucağıma almıştım. Sonrası biraz zor geçti bebeğin eşi düşmemişti. Ebe eğer düşmezse kürtajla alınacağını söyledi. Sonrasında doktor geldi muayene yaptılar derken bebeğin eşini düşürdüler . Kızımı gördükten sonra herşeyi unuttum .
-
Rabbim isteyen herkese evlat nasip etsin inşallah bu duyguyu tattırsın 🙏