dlrterzioglu Doğuma 2 buçuk ay kaldı,ne zor iş bu isim bulmak isim koymak… Süheyla, Selma, Hümeyra… Israrla Süheyla düşünüyorum… Sizce hangisi olabilir yada önerebileceğiniz güzel isimler var mı ?🌼
MeriHera dlrterzioglu bende 2 ay kala karar verebilmiştim. Begüm koydum kızımın adını. İçiniz en çok ne siniyorsa onu koyun adlarıyla yaşasın kuzular 💕
aylinpalaa dlrterzioglu eğer bu tarz isimleri seviyorsanız Züleyha, Müjgan ve Efnanı da düşünebilirsiniz☺️
dlrterzioglu MeriHera Daha hamile bile değildim bir Süheyla gidiyordu eşimle aramız da kızım olursa Süheyla veririm demişti … Şimdi insanlar Süheyla mıı onu koymayın vs dedikçe çok üzülüyorum… İçime çok sinmişti en başından beri ve aşırı alıştım .
MeriHera dlrterzioglu amaan ne takıyorsunuz insanları bana da dediler yok Aden yok mila modern değişik isim koyun ben sevmiyorum öyle isimleri zevk meselesi biz eşimle kesinlikle Türkçe isim vereceğiz anlamıda güzel olsun dedik Begüm’ü seçtik. Herkesi memnun edemezsiniz sizin bebeğiniz ve en çok siz söyleyeceksiniz bu ismi, canınız ne istiyorsa onu koyun boşverin insanları. Süheyla’da gayet güzel bir isim bence
dlrterzioglu Soruyorumm Günümüz isimleri çok hoşuma gitmiyor, hem İslam’a uygun olsun hemde karakter olarak da insana güzel tesiri olan bir isim koymayı düşünüyorum.
TeoMom dlrterzioglu İnsanlara bakmayın canım bizim ismimizi de kimse beğenmiyor ama içimize çok sindi sizin de siniyorsa koyun
hunilimom dlrterzioglu Süheyla çok güzel bende bu tarz isimleri seviyorum eşimle Hümeyra da olsa mi dedik benim ilk başta aklımda başka bı isim vardı anlamı ötürü dinimize uygun değildi vicdanen rahatsiz olucaktim vazgeçtim ama aklım hala o isimde o yüzden içinize ne sindiyse onu koyun biz Aybüke de karar kaldık ama yanına efnan istiyorum
dlrterzioglu hunilimom Çocuğuma en çok ben sesleneceğim sonuçta haklısınız, içime en çok sinen ismi koymalıyım, Süheyla bana çok yakın geliyor.. Efnan ismi de çok güzel 🌼
hunilimom dlrterzioglu kesinlikle benim büyük kızım adı Eylül herkes bu nasıl isim diye hala der 😂 hiç takmayın herkes herşeye yorum yapıyor
dlrterzioglu hunilimom Evet bu insanoğlu her şeye konuşuyor 🤦🏻♀️ Rabbim ağız vermiş hayra konuşan nadir…
dlrterzioglu MeriHera Evet herkes takıldı gidiyor son moda trend isimlere Aden mila… Vs vs belki hiç bir anlamı olmayan isimlere tabi tercih meselesi ama ben anlamı güzel olan bir isim koymayı istiyorum… Teşekkür ederim teselliniz için 🥰
hukukcuanne_06 dlrterzioglu süheylanın anlamı nedir bilmiyorum ama çocuğun söylemesi için çok zor bi isim gibi geldi bana. Ağır duruyo. Hümeyra yı tercih ederim bu isimler arasından😇
dlrterzioglu hukukcuanne_06 Süheyla iyi huylu kadın demek … Manaları arasında kolaylık iyilik var .. Hümeyra da güzel evet teşekkür ederim 🌼