Senis123 34Betul44 Kuveyt Türk sağlam kart ile yapılan ödemelerde bir miktar indirim sağlanıyor bilginiz olsun . Yolun basindaysaniz bir hesap açabilirsiniz ben son 2 muayenemde öğrendim. Bugün indirim ile muayene +nst ye 363,5 odedim .
Semaan 34Betul44 bende oraya gidiyorum canım asiye hanıma bu pazar sezeryan doğumum var ameliyt fiyato 7.800₺ 1 ay dedik oldu indirim yapın yapmadılar zam oldgu hafta doğum yapanşarda bu fiyata yaptılar dedi
Puding Mylifeem İstanbul Esenyurt Esencana gidiyorum 300 TL olmuş yuh diyorum yani sanki farklı bir şey yapıyorlar gibi çıldırmak üzereyim 🥶
Umutaren Özel Yücelen hastanesi Marmaris ,220 den 275 e yükseldi doğum ücreti de normal 4500 sezaryan 5000di şimdi 7500 e 8000 olmuş
Dilaraortacc1 Mylifeem kayseri normalde burda da çok pahalı hüma diye bi kadın doğum hastanesi var doktora göre fiyat oluyor en ucuzua gidiyorum bende :)
tezecikanne Mylifeem en son geçen ay gittiğimde 158 TL verdik ama ben doğum paketi aldığım için Ocak ayının fiyatından ve yarı yarıya indirim ile bu fiyatı ödüyorum aslında çok şükür bende odemiyorum sadece oduyormus gibi görünüyorum eşimin iş yeri karşılıyor
rizelipek Ayy fiyatlar çok kötü yaaa 2 sene önce 90₺ veriyordum daha gitmedim özele ama sanırım 300₺ oldu yada geçti özel erdem hastanesinde 🤦🏻♀️
Senis123 34Betul44 nisa hastanesinde geçerli idi medipol olunca da devam etti uygulama . siz medipol yazınca söylemek istedim
_almirasmom Mylifeem ben ozel klınıge 350 tl verıyorum gecen daha ozel ve pahalı hastanede muayne 560 tl odedım
Htctrk Mylifeem elbette tıp fakültesi olduğu için asistan bakmıyor hoca daha bilgili ve ilgili birde benimki riskli gebelik o yüzden normal hastane bile bakmıyor
Melisee Mylifeem Bizimde 170 ile başladık haziranda 200 oldu temmuz başında 220 dün gittim şimdi 275 olmuş doğuma kadar daha kaç kere zam gelir bilemiyorum tabi
caglaolmeZ cileklicookie canım Allah kucağına almayı nasip etsin konu ile alakası yok bende nasipse Ekim’de anne olcam 🤲 haftamız aynı karnında ağrılar ve seertlik oluyor mu arada bir
cileklicookie caglaolmeZ ay canim benim hemde nasil 2 gun once basladi agrim resmen 2 gundur cile cekiyorum sertlesme henuz yok ama siddetli karin agrim ve bel agrim oluyor Dr normal dedi magnezyumu aksatmadan kullaniyorum haricen bi muz bi maden suyu tüketiyorum ona ragmen var yani 30da nst alicaz dedi bakalim