Recepseren 35 haftalık hamileyim ödemden dolayı ayaklarım çok acıyo sanki dikenlerin üstünde yürüyorum. Normal mi bunlar?
Afra_123 Recepseren soğuk su tut her fırsatta bir de yürüyüş yap . Dogurana kadar cekecez yapacak bişey yok
Oelrlrkmemdmd Recepseren benimde bu ara acıyor sanki alt kısımları şişiyor tatlı bi kaşıntı gibi hemde