_hlee 27 haftalık hamileyim. Birkaç gündür iç çamaşırımi islaticak su gibi akıntım oluyo. Sizce bu durum normal mi ,bunu yaşayanlar varmı aramızda…
Nsrn1 _hlee aynısını yaşamıştımm idrar kaçırıyor olabilirsiniz. Doktorunuza görünün amniyon sıvısında azalma yoksa büyük ihtimalle idrardır.
Emirsmomm _hlee bu haftalarda genelde idrar oluyor. Su değildir diye tahmin ediyorum bebek idrar kesesine baskı yaptığı için . Benim ikinci hamileliğim 13 haftalığım bende bu haftalarda bile var içinizi rahat tutun 💙