Haticelisa ben 13 sene önce doğum yaptım.ertesi gün doktorum duş almamı söylemişti almıştım sonrasında da hastahanede pansuman yaptılar eve gelincede kendimiz krem ve baticon sürmüştük bir süre.şimdi tekrar hamileyim şuanda nasıl bi prosedür var bilemiyorum maalesef🤦🏻♀️