ankakusu_2022 Kızlar 37+4 teyim dünden beri kahverengi hafif lekelenmem oluyor ama hiç sancım yok sadece çatı ağrım var sizce doğum habercisi mi 🤷🏻♀️ Ne yapsam bilemedim
Tiredmother ankakusu_2022 bence nişandır açılma için çalışmalara başla 😍 kimi nişandan saatler sonra doğum yapıyor kimi bir hafta sonra
ankakusu_2022 Sarahh açıklık var mı diye bakmasından korkuyorum biraz çatı muayenesi fobim var galiba
Helena ankakusu_2022 yok canım olmaz sancın yok çünkü. Ama eğer özele gidiyorsan hastaneyi arayıp ebeyle görüşmek istediğini birşey sormak istediğini söyle sonra detaylıca anlatıp sor o seni çok güzel yönlendirir