Duyguch01 benimde evde başladı yani hastaneye gittiğimde bebek yoktu kalanları temizlemek için operasyona aldılar. Eğer hamile kaldıysanız çıkar herhalde testlerde ama ben iki ay korunmuştum toparlanması için vücudumun folik asit kullandım hep korunmayı bırakınca da hamile kaldım doktorunuz daha iyi bilir isterseniz bir danışın