denzyldz Adet gecikmesi disinda belirtisi olmadan hamile oldugunu ogrenenler varmi.adetim 15 gun gecikti
aslansmommm denzyldz test yaptınız mı ya da kan verdiniz mi 15 gün baya olmuş benim adet olacakmış gibi kasık ve göğüs ağrım olmuştu gecikme bir hafta olunca test yaptım koyu renk çift çizgi çıkmıştı hemen
-Naz- denzyldz benimde 3 gündür göğüslerm ağrıyor bide adet olacakmisim gbi karnım ağrıyor ptesiye kadar olmazsam test yapacam
-Naz- denzyldz eltimin tam 30 günü gecikti göğüsleri ağrıyordu ve karnım hep agryr dyordu. Doktora gtti doktor yumurtalıkların Yavaş dedi şimdi ilaç kullanyr
mangolingo denzyldz sadece reglim gecikmişti. uçak yolculuğu yapmıştım ona bağlamıştım. baktım 1 hafta oldu artık. test yaptım. anında koyu renk çift çizgi çıktı 🥲