Nur343434 Arkadaşlar bisey sormak istiyorum. Dün karşıdan karşıya geçerken bianda araba yaklaştı bende korkarak bi ayağımla kendimi frenlemedim ve kendimi kastım ayağım baya ağrıdı kasildigi için kasıkta ve karnimda da hafif ağrı oldu.16 haftaligim bebeğe bisey olmamıştır inş. Sizce olmuş mudur yada bu tür şeyler yaşayan arkadaşlar var mı ???
mucizemizibekliyoruzz Nur343434 olmamıştır canım. Çok korktuysan bi acile git kalp atışlarını dinle rahatla. Stres yapma.
Nur343434 sudamlasi kendimi baya bi kadınca karnimda kasilinca o yüzden endişelendim teskkur ederim cok doğru korumalı Allahın izniyle bisey olmaz