Kızlar bugün doktora gittim bebeğimin karın bölgesi bir hafta ölçüm olarak geriden geldiğini söyledi kilosuna da 2625 gram dedi normal 1 hafta ya kadar gerilik olabilir dedi nasıl ileri de oluyor sa bu da olabilir dedi kan aksisina baktı bebek ile benim aramda kan akışında da sıkıntinyok dedi ama ben gene de içime kurt düştü.annelik sanırım evlatlarımizin hepmiyo olmasını istiyoruz daha önce bu durumu yaşayan oldu mi bu bir sorun teşkil ediyor mu