Yagmur0256 o haftalarda siyetik ağrısı çok oluyor bende de çok olmuştu. Birkaç hareketi var mesela sandalyeye dik otur, bi ayağını diğer bacağının dizinin üzerine getir gerildiğini hisset, sonra diğer bacağında dene, beni çok rahatlatıyordu. Daha başka hareketlerde var ama hamilelikte ne kadar yapılabilir bilmiyorum 🤷♀️