TugbaTuhan içmeyin, rahim gevşeyip erken doğumu tetikleyebilir..ben de 35 haftalığım, bi kaç haftadır her sabah meme uçlarıma lansinoh sürüyorum, iyi ki erkenden başlamışım diyorum..ilk sürmeye başladığımda kupkuruydu meme uçlarım ve çıkık değildi..ilk kabukları soyuldu hatta ufak çatlaklar oluştu..bi kaç güne düzeldi, şu an yumuşacık ve uçları da belirginleşmeye başladı..her gün çok fazla masaj yapmadan sürmeye devam ediyorum..lansinoh yoksa saf zeytinyağı da sürebilirsiniz onu da denedim ama en güzel lansinoh yumuşatıyor..ben de sezeryan olacağım, inşallah sütüm gelir diyorum, emdikçe olacak bi şey zaten şu an bitki çayları içmenizin ek bir yararı olmaz bence