Selam herkese sorum tecrübeli annelere son zamanlarda ultrason resimlerine bakıp o sekilde doğduğunu ve gördüğümde ne hissedeceğimi düşünüyorum 😊 hemen benimser miyim işte bu benim evladım canımdan parça der miyim diye 🥹 yoksa bir yabancılık çekilir mi 🤷🏻♀️ Bunları düşünmek saçma mı bilmiyorum sadece ilk gördüğüm anı oğlumu çok merak ediyorum 🥲🥰 tecrübeleriniz neler hadi bakalım 🌸