EBC hayallliiim 9+3 sürekli mide bulantısı gaz iştahım da yok ilk bebeğimde hiç hamile gibi değildim bu çok sarstı beni 3 kilo vermişim bile
_gmzenur_ hayallliiim 9+4 haftalığız🍒tam gaz mide bulantıları devam, onun dışında sırt ve bel ağrım oluyor arada da kasık batmalarım…. bugün birde sol göğsümde şiddetli bir ağrı var koluma vuruyor ağrıdıkça neden bilmiyorum 🤷🏼♀️ inşallah çabucak geçer🤲🏼
meryemesra 9+6 ❤️ Her gün var mide bulantısı. En çok da bu gece midem bulandı. Kraker yedim limonata içtim rahatladım 🙈
Minikbebegim1999 -Papatya- kizlar bende 10 haftalik oldum cok ayakta kalınca kaşigima agri giriyor ve batma oluyor sizde de oluyormu normal mi
hayallliiim Betldnz o bende de oluyor çok adet agrısı gibi değilse rahim genişlemesindendir dediler kuzum
busra14044 Betldnz 9+1 oldum bende. Bebek büyüyor rahime yerleşiyor kasık ağrısı ondan 😊 İştahım yok başından beri halada gelmedi bulantılarım devam ediyor 😁
Asli0611 hayallliiim bende ayva göbek vardı zaten şimdi birde adet olamamın verdiği şişlik var ama hamile olmadığım zamanlara göre çok fark ediyor 🤪