Hanımlar öncelikle utanarak soruyorum az önce lavobaya girdim benden bir sıvı geldi fakat idrarmi yoksa bebeğin suyumu anlamadım bı değişik hissetttim 36+1 iz en son acile gittiğimde bebeğin suyu az ama haftasina bakılırsa normal dediler bebekte gelişim geriliği var dendi salı günü riskli gebe bölümüne gidicem acaba şimdi acile gitmem gerek mi 🤔😣