Merve_mecit sezaryen doğum yaptım ben de insanların hikayelerini yorumlarını okudum ilk gün gelen mi dersin yok ucunu sıkıp duvara fışkırtan mı dersin psikolojim bozulmuştu. 3.gün süt sağma makinesi ile deniyordum artık heralde gelmicek derken kendi kendine geldi. Sıkıntı stres yapmasak her şey çok daha güzel olacak ama beceremiyoruz