Ben ilk hamileigimde oraya gittim ikincisin de de arada gittim cihazı ilgisi 10 numara maddi yönden imkanım olmadığı için gitmiyorum ama imkan olsa yine tercih ederim bebeğin yüzünü göstermek için çok uğraşıyor anlayışlı güler yüzlü kesinlikle tavsiye ederim