Bayancorek Damladamla123 Emzik ve biberon u philips avent aldım, meme dokusuna yakın olduğu için umarım kullanır ; emziği kauçuk tercih etmedim güvenemedim. Göğüs pompası olarak kiwi marka aldım. Kullananlar memnundu çevremde.
Smyye1B Damladamla123 Emzik Philips Avent ultra air aldım biberon Tommee Tippee cam olandan. Bebeğim ikisinide kabul ediyor meme reddi yapmadı 😇
Birgul Damladamla123 bütün hepsini Philips avent kullanıyorum çok memnunum hiç değişmedim emziği direk aldı zaten değişmedim hiç biberon da öyle. Göğüs pompasını da cok kullanmadım ama kısa süreli de olsa memnun kaldım çok iyi ☺️