Gamzebydmr 2 aylık bebeğimin parmak uçlarında kararma var böyle resimde fazla belli olmuyor gibi neden oluyor acaba bir bilgisi olan varmı
Twinmommm Gamzebydmr Ben bi anormal birşey görmedim gibi ama isterseniz hava almaya çıkınca en kötü sağlık ocağına gidip ebeye gösterin ya da doktorunuza mesaj atın bence normal gibi geldi bana ama gene de sorun isterseniz
Gamzebydmr Twinmommm bu ayın 22 de aşısı var gidecegimde resimde biraz açık renk duruyor ilk defa böyle birsey gördüm korktum doktorada göstereyim gittiğimde çok teşekkürler 🌺
Twinmommm Gamzebydmr Rica ederim morarma olursa sıkıntılı siyaha dönük olunca yani ki bu dudaklarında falanda olur ellerinde olduğunda bence bişi yok gibi ama yine de anne yüreği içi rahat etmiyor insanın inşallah bişi çıkmaz 😇🙏