Nedemekgebeyim kendini hiç boşuna yetersiz hissetme canım ,bir yandan yiyip bir yandan çıkarınca anlamı kalmıyor . 12. Haftaya kadar kandan besleniyor zaten . Değerlerin normalde üzülme hiç . Bende doğru düzgün beslenemedim . Mide bulantım bitince yumurta yemeye başladım, yaz sezonu olduğu için balık mevsimi değil balıklar yetiştirme balıkları oluyor . Eylüle kadar balık hapı kullan. Ben 17. Haftaya girdim , karbonhidrat tüketmemeye çalışıyorum, haftada bir et yemeye çalışıyorum ama olmuyor 😅 kuruyemiş tüket çiğ daha faydalı bir avuç kadar fazla olmasın. Benim doktorum da pimpirikli bir doktor değil ,normal beslenmeme devam et zararlı şeyleri biliyorsun zaten