b0ncuk 6 aylık olana kadar jet hızıyla geçmişti zaman 3. Trimestere girince durdu sanki. Çift hanelere düşünce daha hızlı geçiyo diyenler nerde 😅
b0ncuk Bayancorek bi yandan hızlıca geçsin kavuşayım istiyorum bi yandan korku da var kafalar karışık 😅
Nurcantas65 32+5 im bende geçmiyor 😂 ama az kaldı belki günleri sayıyoruz ondan da geçmiyor diye geliyor bize
b0ncuk Nurcantas65 ay olabilir eskiden kaç gün kalmış bakmazdım bile hiç çift hanelere geçince şafak saymaya başladım resmen 😅
Muallime_97 b0ncuk 31+5 teyiz bi yandan geçsin istemiyorum bi yandan hemen kucağıma almak istiyorum çok çabuk geçiyor zaman.