Zeyneponur hepsi geçecek. Şöyle düşün en başından beri kanamaydı serklajdı yataktan kalkmayarak 9 ay geçirenler var. Sen 38.haftaya kadar doğum korkusu yaşamadan bir sıkıntı yaşamadan gelmişsin. Çok şanslısın. Son haftalarda böyle hissetmen çok normal. Doğum korkusu, acaba bebeğime yetebilecek miyim korkusu yaşaman çok normal. Üstüne de soğuk algınlığına bağlı yaşadıkların tuz biber olmuş. İnan bana hepsi geçecek. Bebeğini sağlıkla kucaklayacaksın. Bir gülüşüne dünyalar senin olacak. Eşinle birbirinize bakıp bakıp “şimdi bu bizim mi” diyeceksiniz mutlulukla. İlk günler zorlukları olacak elbet. Uykusuz kalacaksın. Bebeğin sana alışacak sen ona. O seni tanıyacak sen onu. Sonra işler öyle rayına oturacak ki hayatın düzene girecek. Sesinin tonundan dahi anlayacaksın aç olduğu için mi yoksa altı pis olduğu için mi ağladığını. İhtiyaçlarını korkmadan, acaba neye ihtiyacı var diye sorgulamana gerek kalmadan ve eskisi gibi yorulmadan karşılamaya başlayacaksın. Hayatın akışına ayak uyduracak çekirdek ailenle gezmelere gitmeye tatillere çıkmaya başlayacaksın. Öyle güzel bir hayata başlıyorsun ki. Tüm anneler çok güçlüdür . Sen de çok güçlüsün.