Snmoyk Arkadaşlar 38+2 yim sezeryan günümü bekliyorum ama bugün çok ağrım var böyle sanki tuvalete çıkmam gerekiyormuş gibi gidiyorum tuvalete ama hiçbir şey yok böyle böbreklerimin altından beri kasiklarima doğru?