Sltneldk belki çocuk zaten sarılık olmayacaktı nereden biliyorsunuz? Verdik olmadı yanlış bir düşünce. Adana kebap sürelim ağzına sarılık olmayacak bebek zaten sarılık olmasın diyelim ki Adana kebap çok faydalı sarılık yapmıyor.
Sarılık, beslenme eksikliği ve kan şekeri düşmesi ile olur. Siz şekerli su yerine mama verseydiniz zaten bebek sarılık olmayacaktı.
Allah aşkına yetişkinler için bile zehir olan bir gıdayı bebeklere vermeyin ya.