Nagistd Merhaba hanımlar , 35+5 haftalık hamileyim 2 cm açılmam var fakat sancım yok bebeğim doğum kanalına girmiş . Benzeri durumu yaşayan var mı aranızda ne kadar süre sonra doğum gerçekleşir
twobabymommas Nagistd Merhaba ben 2 cm açıklıkla 38. Haftada doğum yaptım, haftanız erken dinlenin bol bol
Nagistd Evde hafif bi sancı geldi panik oldum hastaneye gittim ama sonrasında hiç sancı gelmedi halada sancım yok
Serap26_ Nagistd Benimde sabah 6 da uyutmayan kasıklarıma wuran sancıyla uyandım 2 saaati buldu belli bi aralikla geldi duşa girdim çıktım baktım biraz hafifledi arada yokluyo düzensiz oluyo şimdi 38+5 günlük oldu duştan sonra geçmeseydi hastaneye gidecektim ishal de olmuşum
hilall_17 twobabymommas merhaba Allah analı babalı büyüsün inşallah Benimde 38+2 2 3 cm açılma var dedi sancin olursa gel dedi bebek hariketi çok az acaba doğum ne zaman olur
twobabymommas hilall_17 Merhaba yeni gördüm kısura bakmayın doğum gerçekleşti mi🙈 benim nişanım gelmişti 2 cm açılma vardı sancım olmadan doğuma aldılar lavman yapılınca sancılarım arttı kendi sancımla 5 saat içinde doğum gerçekleşti
hilall_17 twobabymommas merhaba estağfurullah hayır 38+5 olduk kontorole gitmedim ama arada sırada sancım oluyor hayla gelmedi bebiş Ozlede doğum yapicam persmebe kontorol um var 39+3 oluyor sanırım kendi isteğimle suni sancı istesem vermezlerdi acaba
twobabymommas hilall_17 Bol bol merdiven inip çıkın, hurma tüketin, ev işlerini yapın bu sıcaklarda biraz zorlar ama hareket çok önemli bir de kesinlikle korunmasız ilişki benim iki doğumumda da ilişkiden sonra nişanım geldi 1 gün sonra da doğumum gerçekleşti