Afa_C Kizlar,6 haflatik gebeyim. Akil disim cok agriyor 2 gundur. Agzimi zorla aciyom. Bu halle karsilasan var mi gebelikde?
reyhan_ozkesiciler2 Ben ilk haftalarım da diş ağrısını çok çektim İlaç alamadığım için tabi ki Karanfil kullanıyordum sürekli bu şekilde ağrım hafifliyordu