simaygulee Kızlar ben şehir dışından gelip Bursa’da doğum yapacağım.Bu hastanede doğum yapan var mı aranızda? Memnun kaldınız mı? Memnun kalmayan ve sorun yaşayan var mı? Yorumlara bekliyorum🌸
misbebek simaygulee ben ilk çocuğumu orda doğurdum ikinciyi de orda düşünüyorum nasip olursa yani memnunum güzelim ebeleri gayet ilgililer benim doktorum orda değil muayenehanesi başka yerde e doğum oluncaya kadar zaten doktor ara ara geliyor genelde ebelerle muhatap oluyosun 🤗