Eveeet sonunda biz de bu günleri gördük 🙈 kese oluşacak mı? kalp atışı duyulacak mı? Sağlıklı gelişecek mi? Tarama testlerinde bir şey çıkar mı? Erken doğum olur mu? Gibi bir dünya korkuyu aştık da geldik yani hiç kolay değildi benim için 😂 hareketlerini hissedene kadar ağrım olsa ağrım oldu bir şey mi var diye korkardım, hareketlerini hissetmeye başladım bu defa hareket etmeyince korkuyorum. Bitmiyor arkadaşlar, bitmiyor 😂 ama zaman geçiyor ve artık son 90 günümüz 🥰 kızıma kavuşmaya sabırsızlanıyorum artık. Bu 3 ay daha zor geçecek farkındayım. Ağırlar, sızılar, doğuruyor muyum, belki de neden doğuramıyorum diye kaygılar 😂 ama sonu güzel olacak inanıyorum 😍🥰 hoş geldin 3. Trimester. Bana şans ve kızımı getir 🌸😂