Eyluladam15 benimki doğdu ama bu postu görünce gülümsedim biz mango oldugumuzda eşim nasıl bir meyve oldugunu bilmiyomuş bir markette denk geldim al bak kızın şuan bukadar demiştim oda küçük bi hayal kırıklığı olmuştu bukadarcıkmı daha buyuk zannedyodum diye 🥲😅