Çatı muayenesinden kaç gün sonra bebişiniz doğdu? Ve hemen nişan geldi mi?
Ipeekk 37+6da çatı muayenesi oldum canım suan 38+4üm nişan dahi gelmedi
Ipeekk 37+0 da çatı muayenesi oldum. 39+1 deyiz ne nişan var ne doğum :)
Çatı muayenesi doğumhanede mi yapılıyor acaba
Ebrudelibasan doktorun kendi odasında yapıldı benimki. Başkaları nasıl yapıyor bilmiyorum.