Kaahvelii Meliha09 bence 17. Haftaya göre olması gereken göbek var yok demeyin yani 😄 benimde 17 de az daha büyüktü şuan 22im daha da belli
EmelBG_ Meliha09 Benim iç karın genişliğim var ilk hamileliğim de anladım 30 haftada çıkmaya başladı karnım . Kiloyla alakası yok kilo almıstım 7 kg o ara ama normel gobekti sonrasında hamile göbeği olmaya başladı yapısal birşey .
Gulsah0306 haftada zaten göbek olmuyor . göbek genellikle 24 den sonra çıkmaya başlıyor ama zaten sizi şuan bile bariz belli on çekim olmasına rağmen.