haklisinesracim miyadını doldurmak ahaha çok tatlısınız 😂
Sizin hesaplama ilgili bir takıntınız var ama galiba anneniz de 42 haftada mı ne doğum yapmıştı böyle bir post açmıştınız.
Ben 38 de 1 cm açıklık vardı sancım da vardı mesela. Bence fizyolojik yapı ve bebek gelişimi ile alakalı.
Eskiden kaka yemiyor muydu muhabbeti var ama eskiden de nedeni bilinmeyen ölü doğumlar çok vardı. Eskiden her şey çok doğal normal değildi.