Kızlar bebek gelmiyor sezaryen olacağım bu gidişle pazartesi . Doğum olduğunda enerji geliyormuş dediler ama benimki doğmayı bırak kolumu kaldıracak enerjim yok. Çok bitkinim son zamanlar diye mi böyle .. Var mı benim gibi bitkin düşenler son zamanlarda 🥹