D-enizz Elifffbay yok canım bazıları cok abartıyor mesela etrafta aa ikizim dikat et erken ola bilir demeleri çok yanlış Dr demediği sürece sitres yapmayın ben 38 +2 haftalık doğdular Dr kalsa sanci ne zaman olsa o zaman gel diyordu biz yeter dedik 🤗