Kızlarr ben 18+4 hamileyim ve henüz bebeğin hareketlerini hissetmedim. Etrafimdakiler sürekli soruyor hâlâ hissetmedinmi ben 15 haftada falan hissettim diyolar ve bu durum beni açıkcası uzuyor.
Siz ilk ne zaman hissettiniz ve nasıl bir his?
Yani karnımın neresinde hissedecem? Gögüs altı mi yoksa göbek deli altimi yoksa farkli bir yer mi