Ahuum @Htc58
bişey olmaz ama kapıları kapatıp isinize gücünüze bakmanıza tv izlemenize kulagınızın full odada olmayıp 3 dk da bir kontrol ettirmemeyi gerektiriyor bizim evde kücük. Ben telsiz değil de sesli kamera tavsiye ederim. Yüzünü kapatıyor bazen örtüyle onu görüp hemen gidiyorum. Ben brion vega almıştım cok memnunum, anında görüntü ve sesi cok net, gece görüşü cok net sadece priz kablosu kısa benim icin sorun olmadı prizin dibine koydum zaten, uzatabilirsiniz kabloyu ve ya powerbank ile calısıyor