Fatoskty ben başta Ayhan hocaya gittim ama pek ısınımadım sonra Süreyya hanıma geçtim onda da sabahtan gidince çok güzel muayene ediyodu ama öğleden sonra 5 dk sürmüyodu sanırım sabahtan enerjisi yüksek oluyo 😊 ama her seferinde randevu erken saatlerde olmuyo kendisi izinliyken rastgele Melih bey e gittim hatta baya da geç kaldım randevuya aradım çıkmasın geliyorum yoldayım diye saat 5 e geliyordu çünkü sğolsun bekledi ama asla tersleme yada baştan savma yapmadı güzelce muayene etti ilacımı yazdı böyle başladık doğumu yaptım derken 3 ay sonra korunurken hamile kaldım gittim dedi hayrola beni mi ziyarete geldin yoksa düşündüğüm şey değil dimi dedi hocm ben bi halt ettim dedi aferin sana dedi güldü 4.gebelik ve daha kilomu veremeden gebe kalınca işte 😊 hayırlısı bakalım daha doğuma çok var ama merakla bekliyorum önümüzdeki güzel günleri