Mayisannesi34 4141 nasip artık dün eşimin doğum günüydü çok istedim o gün doğsun diye 😄 çok akıntım vardı nedense ama gelmedi bey efendi 😬
Gorkeminannesi Pyrz_07 ben de 27 temmuzu düşünmüştüm ama esimin babalık izninden haftasonuna gitmesin iki gun boşa diye pazartesi olsun dedik☺