Kızlar komik gelebilir ama benim ilk gebeliğim 37+1 olduk şuan tamamıyla bilmedjgim için soruyorum 🙈 en büyük korkum koltukta otururken veya yatakta yatarken suyumun gelmesi 😂 yani doğum telaşında koltuk yatak yikatamam ki 😂😂 baya birden boşalan bişey mi bu su gelmesi olayii