Reside Kızlar 26+1 haftalik hamileyim..Bebeyim cok az haraket ediyor normalmi? Gun boyu klimada oturuyorum acaba ondan ola bilirmi? Sizde nasıl durumlar?
Seyma-Aslan00 Reside bende 26+2 yim canım bazen cok hareketli bazen de saatlerce çıtı çıkmıyo kızımın🥰 her bebekte farklıdır bu durum tabi. İçinizin rahat etmediği durumlarda sağlık ocağında kalbini dinleyin
SibelBalciOz Reside 26+6 haftada hatta bayramın 3. Günü hareket etmiyo diye acile gittim hareketlerini çok az hissediyordum nstye girdim şükür bişey çıkmadı hastaneden gelinceye hareketlendi bizi tedirgin etmek istiyorlar heralde 😬
Reside Seyma-Aslan00 haraket yapiyoda cok az bi tekme atiyo bu kadar cok sakin oluyo🥺tesekkur ederim canm😘
Didem01 Bende de oluyor aynısı bazen çok hareketli bazen pek deil doktora sordum olur öyle uyuyor olabilir dedi