ikicocuk_biranne canım tüm bu saydıkların tamemen hurafe belki şans eseri tutan vardır ama ben ilk kızımda hiç bulanmadi midem bir kez bile.Ama ikinci de çok feci kustum yemek yiyemedim 4 kilo verdim hatta karnım onda düzdü bunda sivri herkes erkek dedi ama kız 😊İkisinde de yüzümde leke sivilce hiç olmadi aserme de ben tatlı,acı,ekşi hep yedim yani oda tutmadı.Çin takvimleri falan hepsi yalan dolan 😁Ha bir tek şeye inanıyorum ben hamile kaldığını hep rüyam da görürüm ve kucağımda bir bebek emzirirken görüyorum ikisin de kız bebekti gördüğüm kızlarım var şimdi sağlıklı olsunlar da cinsiyetini de insan merak ediyor senin haftalarinfayken ister istemez ama USG dışında hicbirseye güvenme oda ayrıntılı olanına 😁