superstar_00 evet ben ilk hamileliğimde tam senin haftanda yaşadım intaar etme aşamasına kadar gelmişti bacaklarım özellikle çok kaşınmıştı testler yapılmıştı temiz çıkmıştı ama aürekli kaşınıyodum kendiliğinden geçti 1,5 hafta kadar sürmüştü allah sabır versin çok zor yaaaa